Освіта: вища, Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2006 рік.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії.
Стаж роботи: 10 років.
Методична тема: "Розвиток життєвої та соціальної компетентності учнів через особистісно-зорієнтований підхід та впровадження перспективних освітніх технологій".
Самопрезентація. Перегляд відео
Для мене є дві найсвятіші Божі професії на Землі –
Мама і Вчителька.
Мама дає життя дитині, вливає в неї соки народу, традиції, мову й передає свій найдорожчий скарб вчителю, місія якого виховати Людину, наповнювати її знаннями.
Найкращий той учитель, який виховав мудрішого за себе учня,
який би його перевершив!
В своїй роботі часто керуюсь словами Василя Сухомлинського:
«Далеко не кожен стане письменником, актором, але майстром своєї справи повинен стати кожен».
Моє педагогічне кредо:
«Кожного учня можна навчити, та він досягне успіху, але не в один день і в той самий спосіб».
Творче кредо можна зрозуміти після ознайомлення з поезією С.Гарнера «Крила».
Крила потрібні лиш тим, хто літає.
Подумай, як живуть люди,
що вони роблять, де вони?
Затримайся і поміркуй, чому
Одні ходять пішки, інші літають.
Деякі опускають руки,
Снуючи павутину із сюжету буднів.
Хід життя, яких ніколи не йде
ні догори, ні донизу.
Ми просто рухаємось по колу.
Інші ж не стоять на місці,
борючись щоденно
проти посередності
і йдучи вперед.
Заперечуючи смерть і мертвих.
І знову хтось запитує «Для чого живемо?»
Дехто ходить пішки, а хтось літає...
Стівен Гарнер
Мій життєвий принцип в яскраво ілюструє поезія В.Симоненка «Кривлякам».
Не видумуйте муки і драми,
Не видавлюйте з себе сліз,
Правді в очі дивіться прямо,
Не відводьте погляду вниз.
Не вимучуйте з себе сміху,
Коли серце стогне від мук,
Не благайте у долі лиха,
Коли щастя іде до рук.
Будьте схожі самі на себе –
Чи розумні, чи просто дурні.
Будьте чортом чи ангелом з неба,
Тільки не будьте штучні й смішні.
Частіше нагадуйте собі таке:
- Перед вами діти. Вони поводяться, як діти.
- Трапляється, що їхня поведінка нервує вчителів.
- Якщо я виконуватиму свої вчительські обов’язки, вони з часом виправляться.
- Кожен школяр потребує любові. Але потрібно бути мудрим у своїй любові до дитини. Потрібно спонукати своїх вихованців вивчати те, що вони мають вивчати. Необхідно підтримувати лад і порядок у дитячому колективі, допомагаючи кожній дитині йти власним шляхом саморозвитку.
- Я приходжу до учнів, щоб розпізнати у кожному з них людську особистість, здатну розвиватись і прогресувати.
- Мій обов’язок прийняти кожного учня таким, яким він є, а не яким мені хотілось його бачити.
- Я маю допомогти кожному учневі розкрити свої здібності, талант, досягти максимуму своїх потенційних можливостей.
- Мій обов’язок – сприяти формуванню активної життєвої позиції на благо своєї Батьківщини.
Ви досягнете успіху якщо виявите бажання, проявите наполегливість і зосередженість, творчо діятимете. Будьте впевнені в собі і вірте в дитину.
Пам’ятайте:
· Розвивайте власну спостережливість,
педагогічну уяву, вміння відчувати емоційний стан учнів.
· Уповільнений темп уроку — одна з причин
порушення уваги та дисципліни учнів.
· Пробуджуйте в учнях інтерес до знань.
Створюйте можливості відчувати радість успіху в навчанні.
· Навчіться володіти собою! Утримуйтеся від
непотрібних зауважень. Пам'ятайте: нетактовність — одна з найважливіших ознак
професійної непридатності.
· Готуючись до уроку, продумайте можливий
процес спілкування з учнями.
· Контакт із класом значною мірою залежить від
ваших контактів з окремими учнями.
· Кожна дитина талановита.
· Кожна дитина має право на помилку.
· Кожна дитина має право на вільний творчий пошук.
· Дитина — це зернятко, яке поглинає кожну
крапельку вологи, а ці крапельки — то ваші слова, ласкаві чи образливі. І саме
за допомогою цієї «живої» або «мертвої» води формується дерево людського життя!
Мої учні були активними учасниками олімпіад, конкурсів «Кришталева сова», «Лелека».
Мої учениці Кочик Ірина, Борович Вікторія представили свої роботи на Всеукраїнський конкурс «Непізнана історія мого краю. Герої нашого часу».
Учениця Надєждіна Віра підготувала роботу на Всеукраїнський конкурс мультимедійних проектів «Врятувати від забуття» за темою: «Боротьба за українську державність: сімейні історії українців». Назва роботи: «Спогади про війну».
В рамках проведення у 2014 році в Україні Року учасників бойових дій на території інших держав ученицею 10 класу було підготовлено і відправлено на конкурс тематичну лекцію з історії війни в Республіці Афганістан.
Микитенко Олександр теж у 2013 р. підготував і надіслав на конкурс роботу про Індонезію.
Учениця Доманська Каріна прийняла участь в історико-краєзнавчій акції учнівської та студентської молоді «А ми ту славу збережемо» та написала нариси з історії «Герої живуть поруч», «Дитинство, знищене війною».
Учениця Баргалевич Юлія захистила наукову роботу за темою: «Розвиток скловиробництва на українських землях» у конкурсі МАН і отримала ІІІ місце в області за результатами конкурсу.
Якщо ви плануєте на один рік – вирощуйте рис,
Якщо ви плануєте на двадцять років – вирощуйте сад,
Якщо ви плануєте на століття – вирощуйте людей.
Китайська мудрість
Дуже гарна фраза: "Я маю допомогти кожному учневі розкрити свої здібності, талант, досягти максимуму своїх потенційних можливостей." Впевнена, що Ганна досягне цієї мети зі своїми учнями!
ВідповістиВидалитиCasino Reviews | Dr.MD.com
ВідповістиВидалитиCasino 강원도 출장안마 Games. Our gaming leaders have been great! The site's 창원 출장마사지 been very 충주 출장샵 responsive and 서귀포 출장안마 responsive for 의정부 출장마사지 more than 10 years. The site has not aged in a